Happy Girl !


Happy 5months Anniversary
Friday, July 20, 2012 ? 0 Happy ?


Hai sayang, harini blog baby khas special untuk bie tau :) sempena anniversary kite k. hihi. baby lama tak update blog ni. so i hope you read this! first of all i wanna say thanks sebab baca, stalker and amek tahu semua pasal baby :) Kat sini baby type serba sedikit keindahan, kepahitan, kemanisan, kegembiraan, kesedihan sepanjang bersama dengan awak sayang :)

Pertama sekali sayang, saya ucapkan selamat menyambut bulan ramadhan untuk awak sayang. saya happy tahun ni dapat sama-sama berpuasa/takpuasa dengan orang tercinta. saya nak ucapkan terima kasih sangat awak jaga saya dgn baik selama ni, awak ambil berat pasal saya selama ni, takkan pernah awak abaikan saya, saya merajuk awak pujuk, awak merajuk saya pujuk. kadang2 je tak kan. hehe :p walaupun banyak yang kite lalui. saya gembira sangat2 sayang. hanya awak dihati saya. segala susah senang kite bersama, masalah kite kongsi bersama. macam2 yang saya sayang kat diri awak mizie :') awak masih bersabar bertahan dengan saya sampai sekrang walaupun awak tahu perangai saya ni buat awak paisei kadang2 kan. walaupun kite gaduh sebesar tsunami pun hubungan kite masih kukuh, saya masih teringat awak cakap kat saya ''saya sayang awak sangat2, tak sempurna hidup saya kalau takda awak. tak bermakna hidup saya kalau takda awak'' Thanks for this quote honey bie.

Kedua, saya bersukur allah anugerahkan awak kat saya, awak mungkin seorang yang panas baran, serbu tak pakai helmet, tapi awak jadi macam tu sebab awak sayang saya sangat2 kan :') saya je taktahu. Tapi, sebelum kite serious awak sebenarnya cuma nak main2 kan saya je kan awak. awak jahat. saya bunuh awak pakai pisau masatu *k tipu :p* takdelah saya taktahu pn awak nk main2 kan saya, masa awal hubungan kite masing2 ade orang lain kat belakang masing2 awak ade 2 3 girlfriend saya pun ada 2 3 boyfriend. haha. saya ingat kan saya taknak serious pun dengan awak. tapi saya tasangka akhirnya cinta kite tulus dan awak cuba beljar setia, saya pun sama. saya tinggalkan lelaki lain demi awak tau. saya pilih awak sbb saya nk hidup yg baru dipimpin orang yang baru dan saya percaya awak mampu jaga saya. saya takkan lupekan segala kenangan manis kite, kite jatuh motor teseret kat rumput sama-sama, kite main baling batu sape paling jauh kat lido, awak dokong saya, macam-macam kenangan yang terlalu manis bagi saya sayang. saya harap awak takpernah lupakan semua tu abie :']

Last, saya harapkan awak sentiasa ikhlas dengan saya, sentiasa sabar dengan karenah ngengada saya, sentiasa jujur dengan saya walaupun kejujuran tu perit tapi saya lagi suka dari awak berbohong kan, sentiasa setia dengan saya walau dimana awak berada, dan akhir sekali sentiasa ingat kat saya, ape sekali pun yang awak nak buat tanpa pengetahuan saya, saya harap awak ingat saya. Baik atau buruk saya taktahu tapi jadikanlah saya sebagai peringatan utk awak tak buat bukan-bukan. saya tahu kat luar tu ramao perempuan menanti awak, ramai perempuan berebut nak kan awak, ramai perempuan sanggup lakukan apa saje utk awak, ramai perempuan boleh bagi awak ape sahaja. Tapi tu semua tak menjamin kebahagiaan awak kan, mungkin saya tak mampu bagi apa-apa, wang ringgit atau kebebsan. Tapi mampu menjaga awak, menyayangi awak menempat kan awak yang pertama dihati saya selepas DIA. saya mampu bagi awak kasih sayang lebih dari segala-galanya. akhir sekali, saya nak awak tahu dimana saya berada, disitu saya mengharaapkan kewujudan awak. apa jua yang saya buat keizinan awak akan saya dahulukan, setiap airmata saya yang mengalir kerana awak atau sesiapa sahaja saya akan pastikan awak yang hapuskan nya, dan setiap senyuman saya lahir kerana awaklah penghiburnya :'D

I LOVE YOU SO MUCH MIZIE KU SAYANG.
YOU'RE ONLY MY JACK AND I ONLY YOUR JILL.
Thanks read guys and girls. Sorry kalau agak berbunga-bunga and too much romance :)
Sincere from me: Liyana Yanaa

®ღJACKandJILLღ©lymx





Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post
Wanna exchange link ? Tell me at Cbox :)

// Domino \\