Happy Girl !


manusia.
Thursday, June 21, 2012 ? 0 Happy ?
k tafaham dgn manusia yang suka dengki dengan life orang lain. hei hei whatthefuck lah lu manusiaaa, hm. K first aku sayanggg sangat pakwe aku Mizie, aku accept dia seadanya dia k, tak smeestinya yang jahat selalu akan jahatm yang BAIK akan selalu baik, ingat kita semua ciptaan allah, tak lari dari kesilapan, even bf aku kerja kedai cd kann, dia tak usik org tahu? dia cri duit sendir, dia yang support aku. kdg2 parents aku tgh ekonomi tk stabil, dia tolong aku. even dia mcm tu pun kiteorang dah almost 4months. Now spm dah dekat aku kene study betol2 hah! and btw pasal status aku kawan baik tu kan? aku maksud kan orang yang jadi kawan aku tapi hipokrit. kau nak ex aku then kau ckp kat aku kau just kawan? aku takesah but please jgn jd tali barut and talam BERMUKA-MUKA. i hat that much pls yeah? Fuck you girl. Mizie I love you :pp


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post
Wanna exchange link ? Tell me at Cbox :)

// Domino \\