Happy Girl !


Wednesday, February 8, 2012 ? 0 Happy ?
Tak ada mood , haih cuba tanya kenapa yana takda mood ? biarlah yana simpan daripada semalam , yana rasa macam kehilangn sesuatu , yana taktahu apa yang yana cari kat sini kat hidup ni , mungkin ada sesuatu yang allah nk tunjuk kat aku , aku kene bersabr kan . hmm tapi hidup aku aku takboleh teruskan tanpa ada seseorang yang sentiasa menemani aku , yes aku tahu kasih sayang ibu bapa lebih berharga right tapi berbeza , aku perlukan seorang lelaki . bukan sebab aku sangap jantan okay korang jangan fikir bukan/2 tapi aku suka rasa disayang dibelai dijaga diberi perhatian . and macam macam lah .
Bila aku dah jumpa mesti ade je halangan aku tatahu knp susah aku nk dapat . Tolong lah bagi aku sedikit kebahagian . Aku hanya memerlukan sedikit . aku perlukan itu semua :'/

  • 2012 aku masih sama , tiada yang berubah hanya semakin menjadi seorang yang pendiam
  • kawan rapat dulu sudah berakhir dengan perpisahan 
  • teman lelaki ? tiada lagi selepas ahseng . hanya kawan rapat je ramai .
  • sosial life dulu aku dah hilang . even sosial life tu teruk tapi aku takpernah rasa sunyi , rasa terabai and yang berkaitannya
  • aku kecewa kan lelaki lagi dan lagi , aku takdapat bezakan PERMATA dan KACA 
  • aku ... aku menyesal :'/


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post
Wanna exchange link ? Tell me at Cbox :)

// Domino \\