Happy Girl !


K , more mature :d
Thursday, December 29, 2011 ? 0 Happy ?
Hee , hi alls sorry lama tak update kan ? bukan taknak orite a very big sorry k kakak/2 comel abnag/2 handsome adik/2 cantik , kay nk update sesedih ni ? Jangan nages tau setan hee :d kayy nak cerite dh ni semue diam orite jangan banyak songeh , hehe .


K , bile seorang perempuan tu dah penat nak hadapi semuenye die akan lepaskan and redha je apa akan berlaku even it will hurt their own feelings , and me the unlucky girl :) bile malam she felt alone and start cryin think bout her life in future , think bout guy that she loves, and got fell asleep when she tired think about that :d , sorry saya kacau awak jea kan tengah berjalan saya call ajak text tengah tidur saya cal tengah makan saya call tengah lepak saya call , sorry if I burden you honey but you know why I did all that ? Cause I miss you tauk ! --'
tidur 24hours mana saya tak call , bila dah bangun tak bagitahu then text sekerat dua tbe/2 senyap bila call awk kat bandar , haih geram ni tp mcm nk ketawa sebab tu jea rutin awakkan bie ? muehehe :d then ckp nk makan saya tunggu lama gela rupanya lepas makan sambung tidur text punya text tbe/2 stop ingatkan habis kredit rupenya tebgah jlan/2 geram jea , selamat lah sayang tau , selamat lah hati ni sayang gela kt awak kan ? asyik gaduh kn kita ni bie ? hmm mcm biasa lah bila gaduh saya pujuk nages semua then baik , haha mcm mana nk kahwen ni ? mueheh :d ahseng , awak ingat tau ? sy syg awk sampai bila/2 k jangan tinggal saya heh ? sy dh penat act thats why sy bg awk layan syeefa dgn reen , sy dh takde pilihan lain dari kehilangan awak sayang :'/ saya sentiasa tunggu awak siang malam tau , msti awk percaya kan sbb sy asyik call awak jea kan ? sampaikdg/2 habis ke voicemail jea , heee by the way honey , u are mine ! FOREVER , k ? 
I love you so much syg , daa <3


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post
Wanna exchange link ? Tell me at Cbox :)

// Domino \\