Happy Girl !


THE NEW SUPERBIE
Monday, November 7, 2011 ? 0 Happy ?
my new superbie , AK , tahu kan sapea? yang relation dengan aku tuh sayang/2 oi . hihikkk , hmm aku taktahu lh nk buat acaner , aku takut nk couple dengan die , first taknak die sakit hati ape semua , but aku sayang dia bole? ehh ! mesti boleh , hhaaa . mm btw aku taktahu nk cakapa ape sgt kann . you're nice boy APIEZ KECHIK , lama kn u usha i ? hhaa u cakap masa i couple dengan Fukuchan lagi kan ? taksangka kott ><" tapi I talayan you pon kan  , aiceh konon sombong , hha then start bila tah I layan you , tapi you tghsangkut dgn member I AN , its okay I faham then slow/2 korang dah tdea pape kan , AN dgn AS , yeahh maybe you sakithati , or jelouse kn sbb dorang sweet kann , I pon jelouse ><" sebab AS ex I , haha . hmm tpea bnde dh lepas jgn di kenang kan ? yg ada depan mata sekarng hargai oke . 


Ak - yana bkn taknak couple tau , but You tahu I ade husband kann ? I taknak sikit pon skait kn hati you , kite go on mcm nih kayy , mcm TTM(teman tapi mesra) okea ? sbb mcm nih lagi cool kan bie . you takecare bie , iloveyou . you harini pergi mahkamah ? shitt ! takut kehilangan you . ya allah hope you dilepas kan sayangg and promise me you tak buat bukan/2 lagi , jaga diri tu okay .
last word ,. takecare and i always love you boboi <3 


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post
Wanna exchange link ? Tell me at Cbox :)

// Domino \\