Happy Girl !


khamis lepas okay :)
Monday, November 7, 2011 ? 0 Happy ?
cerite macam nih , bace baik baik okayy ,
Macam biase siang/2 tu aku main mesejj jea kan dgn apiez semue kann, thenn dlm mlm gituu member aku bagitahu nk turun goyang takk, aku macam erkk -,-' nak pegi ke tak? then dah discus/2 aku pergi , aku tak baitahu apiez , takut die marah kann , then aku call Husband aku , aku tye bie turun tak mlm nih ? die ckp I taktau lagi tengok lah mcm mne last minit turun kea, then dah blah blah , aku dengan nurull dior dah plan/2 kann aku pergi rumah nurull , siap/2 kat sne , pkol 10 gituu sepupu die amekk .kiteorg lepak taman cendana dlu , tapi nurul agak spoil sikitt, abang die cari die suruhh balikk , mcm/2 jadi lahh , aku tensyenn jeaa tp aku watlekk dengan dh gantuk siakk, lepastu dak/2 tu cakap sabar eah 12:30 nanty gerak lahh, tunggu punye tunggu dah pkul 12:45 tak gerakk, mcm mnyirap nih -,-'' ! thenn teettttt dorang cakap oke dh bole gerak, mueheheh xD suke tauu tauu ^^ aku dh makeup kn nurul ape smue kann . kteorg gerakkk , whoaaa hujann tauu =..='' lepastuu dah sampaii stulanggg , dah parkingg tu aku bukak lahh sweater akuu , nurul tukar lah baju knn , wahhhhhh mula/2 mcm bidadari sopann dh sampaii whooaaaa mcm setannn sexy , hhaa! 


Perjalanan kee sali tu , aku mcm taks edapp hati jor , tah pesal dari rumah lagii tauu , thenn jalan lh sambil berpimpin tangan dengan nurul. dah sampai tu bolehh terserempakk dengan azam aziz mr.red aku dulu kat tangga dh salam ape smuaa kebtulan die member dgn member aku kn, time/2 azam tgh isap rokok terkene tangan aku, menjerit sekejap sakit :'[[ thenn aku usap/2 lahh tgn aku kan , tbe/2 azam pegangg azam usap cakap sorry aku pon sokayy takpea :) hihikkkkk #byk kali pon boleh, hha! gtaiiii .


Thenn tunggu baim dengan dak/2 die deal table dgn air ape smue tbe/2 lagi ade mamat manatah ajak aku naik dulu, hammboiiiiii ! lu siapa nih ? grrrr -,-' geram jea ite tau awak nihh ,pangggg karangg perut boncett tu , hhaaa xD . Then dh beratu tu lambat sgt tgu aku tarik nurul aku jalan dulu , dah cop ape smue aku terus masuk , hhaaa maklum lahh Malam free ^_^ tgh tgu dorg kt dlm ehemm aku pon sampaii , aku tye table kat nea whatever semua , then otw nk p table terserempak gn ejoy member husband aku , aku tye lah dayat mne? die ckp ade kat dlm , aku tekejut! hah ! kau tipu die tak bgtahu aku die nk pergi :'[[ dah sedih dah tauu , then aku takbagi skandel aku pegang tgn aku , takutt husbend aku nmpk lepastu aku p toilet then aku dongak jea EHHHH !  BIE? BIE BUATPE ! ASAL CAL TAK ANGKAT U KNP TAK BGTAHU ! akuu dh macam nk gaduh oke :3 menyirapp ahh patut call tak angkat tau , alsan handphone dlm kereta , wahhhchaa ! alasan semata/2 tau biee .then die tye aku dtg gn sape aku ckp mmberr, then die tye nk follow sape. aku ckp i follow you jea , aku lupe ejam ade pesan kat aku #kat dalam nnti kau dengan org lain siap kauu ! aku lpe. muaaheheee :p
aku pergi table husband aku, dah bla bla bla , dah tiong ong ong , dance dance smpaii pkol 3 , 
tapi aku dapat shocked , aku cakap kat husband aku , i pergi table mmber japp 5minit , die ckp okayy , thenn aku dtg table husband aku balik, aicehhh~ klau ade pistol aku dh tembak yall , die tgh pelok perempuan lainn sial , kpala buto die ahh sial , aku tolak die aku lempang die kene perempuan yg die pelok tu , then aku blahhh . aku nages/2 kat dalammm , sampai hati you rite ?


kat luar aku nages lagi , sampai Imr Xander's tye knapa . kawan aku cakap tdea pape ><" 
aku takboleh jalan dah , husband aku nmpak aku dia main jalan jea , member/2 aku dh nk hentakk husband dh tauu -,-' tapi aku tak bagi , hello ! aku je tak pernah cubit dia kay , emm . imma really sad !
then siap/2 lepak steamboat stulang . dorang cakap aku nk bunuhh diri , haha , aku sajee jea gimikk padahal kaki aku terpijak ape tah aku nk bersihkan kat air . HAHA . 
thenn aku mati/2 nak jumpa husband aku . hmm tbe member aku bujang gerak naik motor dgn tak pakai helmet , dalam 7minit gitu die sampai and ade kereta follow , aku tgk ehh bie ! aku terus bangunn pergi kat husband aku , aku pelok diee , emm aku takut sgt kehilangan dia tau , ejam dh panas jea aku wt bodo ><"
aku talk punye talk dgn husband aku , aku pn dh okayy , die pon chaww , hmm Dah habis sini jeaa , penat korangg bce kan, hikhikkk .


Bie , i hope that thing happen for the last time okay ? iloveyoufuckingdamn <3



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post
Wanna exchange link ? Tell me at Cbox :)

// Domino \\