Happy Girl !


menitis setitik demi setitik
Thursday, August 11, 2011 ? 0 Happy ?
peeepss : ) 
hmm ,a feww days ni yana down : ) HEHE . hmm i have big problems  .
tadi kan lepas mandi makan . yana bukak lagi kat bilik .tapi before buke tu yana dapat satu message , ya allah sumpah lama yana termenung alls . :')
yana tak pasti apa perasaan yana masatu . suka ? sedih ? marah ?
taktahu . taktahu apa yg terjadi . akhirnya yana buat keputusan delete message tu and turun bawah buke . makan sikit jhe terus takde selera . knp bila yana sedang cuba lupakan dia dan biar dia bahagia dengan kehidupan dia tapi dia dtg balik ?
lepas makan yana naik bilik dngar lagu .sambil tu teringat ingat kenangan yana bersama dia . ya allah dugaan kau :) aku terima .
tiba'2 lagu yang telah membuat aku menages tak berenti . mengusung rindu . brappppp~ terus airmata menjurai jurai . segala yang yana pendam semua teburai . sambil yana duduk tepi tingkap yana dgr dan nyanyi sekali lagu tu . tak berhenti'2 airmata mengalir . yana cuma kuat di luar. tetapi yana tak setabah yang u alls tengokk :')
terus kan bersabar , kuat kan diri . 
lepastu tadi kawan yana call . serb sedikit perbualan .

kawan- sayangg ! tadi aku call **** dia cakap ***** dah balik .
yana- hmm , ? bile ,,! best nyeee . mmm. . ehh apa yg best bukan mcm dulu dh kn . HAHA#buat buat ketawa . 
kawan- aku tahu yana kau sedih kn , aku tahu yana kau mcm mne . kau sabar kay . tadi **** cakap masa ***** balik muka berseri seri happy gilaa . hmm
yana- aarrghh!! aku taknak dgr !
kawan- lepastu aku ckp lh mmg lh berseri'2 sbb baru lepas jumpa awek tercinta 
yana- dh lh :') aku tak nak fk . dia bahagia aku bahagia untuk dia . aku tersiksa takpe . aku kn budak sekolah bodoh . 
kawan- hmm , jgn ckp mcm tu lh . 
#teeetttttt .. kedit habis selelbih nya aku simpan dan tangisi sendiri .


ya allah , kuat betol dugaan . even nampak mcm biasa jeh tapi bila melibat kn perasaan . semua jadi kacau bilau . :) ini lh hidup aku ^,^


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post
Wanna exchange link ? Tell me at Cbox :)

// Domino \\