Happy Girl !


Bro Acied Justin
Thursday, July 21, 2011 ? 0 Happy ?
HELLOO ABANGGG ..
Hari nii adik cerita pasal abangg oky . HEHE . guyss for your info kann. i have adopted bro. andd Dont You dare Stole Him from Me . Iloveshim So muchh oky. muahhhhxxc satu untuk abang . Macam lah kan dalam diri diaa yang kite sukee tauuu. Die kerlako suka buat kita ketawa. HAHA . die punye ayatt dengan kawan baik die apex rangerss tu tak habis'2 EHH , SIALL LAH PHUII ,,!
Haha , kadang'2 tersenyum sendiri teringat gelagat abang aku sorangg nii. This is His pict tauu . tengokk lahh yangg handsomee and comel tu . Tapi gamba dari tepii je laa. HHee masa ni tengah Shisha sama'2 .
-----------------

----------------
yanaa sayangg dia sangat sangat okay . dia abang yanaa yangg terbaik dari ladangg kan abang :') kalaau die takde awek dah lamaa aku sambarrr diaa ni tauu :)

Okay stopp. Haa yang sekor ni lagii kawann die dari kecii lagii mana'2 aku keluar dengan abang aku dia mesti ade, yela sbb abang aku takde lesen ketee. HAHAHAA .

---------------------------
Fb-Apex Rangers

Haha, kat sini lu orang tengok jelaa die macam handsome kan., tapi Takponnn ! HHAAAAA. yelayelaa boleh tahan lahhh pundek sekor nii. diee singlee oky . HAHA tapi. teeetttttttttttttttt. NO NO NO. diee tengah ushaa member kite tauu. HAHA.lepastu minta tolong kitee apelahh . HHaaa .
Okayy ni je okayy . kbaiiii


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post
Wanna exchange link ? Tell me at Cbox :)

// Domino \\