Happy Girl !


Hottt Kann Diri
Monday, May 23, 2011 ? 0 Happy ?
dulu kan pernah lahh aku terfikir mcm ni. tapi dh lamaa kelamaan. macam bangsat plus bangang jee kann . hot sgt susahhh dohh. kawan-2 aku nasihat takperlu hott pelbagai. ndd thanks tu fuku :) awak buat sayee nampak diri awak. hheee kwn sy nasihat''BUAT APE MUKE HOT KULIT PUTIH RAMAI KENAL ADA FAN PAGE RAMAI PEEWWIIITT KALAU HATII ANDAA SEMUA ADA SEJENIS RACUN NDD ADE ORANG DUDUK IAITU SYAITAN. TAK APES-2 KEDENGKI . NANTII DAH ADE ORG BARUU UPP YANG LAMAA DI LUPAKAN ''
so better aku suam-2 kuku je kan tak cold tak hot sbb bilee hot ramai musuh act. ramai jelous kan kan kan. hrr hrr.

capt 1- yelaa beforee aku jahat lah aku ngaku keyy korangg dr aku hipokrit ndd menipu. mmg aku jahat duluu sbb aku adee org jgee kann. so perangai nkcr pasal nk tunjuk bagus jelahh kann. tapii alll that beforee. afterr aku kwn dgn budak relation aku tu . haa korg takenal kn. die baik lahh. sbb diee aku jd slow lahh . now aku bagitahu oke DULU AKU JAHAT ! sekarangg aku KURANG JAHAT !

capt2- afterr , kurang jahat laaa sebab aku kann . korgg taktahu kan. even umur aku enambelastahun. pengalaman aku lagii byk kot . segala bende aku dh hadapp . polis? mahkamah? banduan ? sister-2 ? brader-2 besarr ? pe lagii . semuee dahh lahh. but ade nampakk kee kann aku menunjuk ygg bekap aku besarr kan. sbb aku masihh bawah umur lahaii . lauu dh habis sekolahh lain lahh cerite nyehh aiteee. sekolah pun aku boom #cewahh dah gempak sangat ni. haa gurauu k gurauu .
NDD AKU KANN. BENCI BODOH MINAH YANG CAKAP HAL ORANG LAIN PADAHAL BENDA TU MENCERMIN KAN DIRI DIE SENDIRI . !! pijak lahh aku sekarangg aku lawann bodo-2 jee . sementara aku aku bg peluang ni pijak lahh puas-2 okeyy ntt aku dh chaww kempunan .

capt3- penat lelah capekk. haii duniee dh nk kiamat so perangai manusie bertukar-2 . sekejap baik jap jahat .nakal suci pelbagai semuee. so aku taheran lahh lau adee ygg berubahh tbe-2 termasuk aku kan. kite ckp ni ckp kne tunjuk diri sendiri sekali . baru orang panggil SEDAR DIRI !! bukann memoyo jee kjee kite kann. apelahh khabarr orang serialam . kaka-2 kat sanee ape cerite now ehh. hhaa teringat zamann fom2 . hhaa gaduhh jhe takperlu buat hapee aka-2 slowtalk settle terus. thanks  kaa . for yg pernah offer diri nk jge aku tu . thanks k. aku taklupa kan kauorang . fienaz,pisang ,kak dyana, mirza. ainul .dan berpuluh lagii kawan kauorangg . hhaa teringat kenangan masuk cheersleaders gn korgg. hhaaa berdekah bolee yanaa yg kerass ni jadii cheersleaders. hhaaaa

capt4- boyf . tett tett . found someone tapii :( firstlyy iloikee him tapii kann hmm kekasih aku miera tu mcm minat jhee kt die siap ade nombor fone. aku nipun sengal hhaa mule-2 dulu budak tu usha aku . aku jual mahal. hhaa sekarangg dh miera sukee akuu biar kan lahh. hee takpee . miera ckp memb nobi sukee aku hhaaii. rupenye-2 fuku :)) hhaaa pernah jugak die ni usha aku tapi aku watlek duluu sbb aku mmg tak berminat sgt kn if br kenal. hha then now dh bosan single aku layan jelah. aoouuh taksangka die best jugak. mn tahu jodo aku kn dgn diee. hheeee .sayanggg*aiiihh maluu nehh nyah. mm kitee takecaree sbb kiteeeee suke awak !! hheee <3 YOUU .

capt5-pukul 1:3oam lebih baru aku boleh tido smlm mak aii dh lh hr ni sekolah yelaa sbb aku dh tido satu hr kn smlm. hhaa lepastu dh golek-2 boleh tidur BANGSAT BETOL ade org call kacau . dh susah tido balik. around 2am MUSS tu call aku mrepek apelahh kn. aku matikan sbb gantuk sgtt dgr die ckp.then masuk lh text die 2 3 4 text ckp syg aku lahh bla blabla... takpenting . aku dh sakithati. ----->blah la !
lepastu die keep on call andd caall aku silence sekali aku tgk 32missed call aku kesian aku angkat lahh . die ckp hapee tah lagii dh pukul 3 lebih aku gantuk aku tido . hhaaa sampai esok pagi nyeh die punye pasal pukul 6am aku takbangun nk gosok tudung . huh ! bangun pukul 628am mandi siap pkai baju kain. bedak-2 sikit then baru gosok tudungg. dh lawaa gile babi ni. egilah sekolahhh. hhaaaa

capt6- kat sekolahh , biase-2 jhe dayah gn nurul tkdtg. alah takpe. eqin amoy ikha zira waniee dLL ade kan . berbual-2 merapik semuee exam lahh pulokk. haaaaa lawaa bodo aku lukis . hhaa !! then tbe-2 lepas rehat kott kelas sebelah aku ade buda gaduhh azrul gn gribo. bodo jhee gaduh lah luar sekolah dh tahu dlm sekolah bolee bawak disiplin . aku pun dgn kipas mak datin aku . aku tgk dorgg gaduhh tbe-2 cegu muhamad datang SPOIL BETOL !  har harr. lepastu si teacher NGG ni suruh masuk kelas . kiteorgg mausk laaa . sambung chit chat gn amoyy . hhee kesian diee nk dresup susahh . aku lhh ajr kan walaupun dresup aku bodo-2 jhee kan .  afta that exam pjk . nizam jagaa amboii die perli aku kuat betul nk usha cakap jelah. hhaaa. *CHOOOOPPP !! amoy ckp muke aku pucat tadii . hmm naphee ekk. aku sehat jhee. hmmmm
risauu lah. #sambung . nizam perli kasut la.kain laa. geramm jjhee hhaa takpeh die sportingg . haa correction die aku tak buat pon bhahba. p mam laa. hheee

capt7- balik sekolah dh smangat ni . tbe-2 downn sbb akuu tgk ramai nyehh org balik sekolah bercouple jeles lh nok nk jugakk. pakkal jee now aku suke coupl jauh-2. hmmm hhaaaa. then jln-2 gn amoyy kann. mengutuk berketawa kan orgg. tiba masaa diee pergi timur aku p barat *balik rumah lah. die arah lain aku arah lain. hhee*
thenn naik van . brenti tepi jalann .masuk rumahh bg salam bukak kasut stokin baju tudung on lappt. panas minyak sambil masak sambil onl. mencekik lh nasi gorengg yg taksedaap tuhh. hheee

cap8-onl tadii try-2 cr pakweeee. YESSSS !!!!! aku tak usha punn haa die tegur duluu die mmg dh lamaa laa kan. afterr that chat-2 tadii diee nk offl sbb nk p rumahh nobi . hhee yela kem salam nobi k :) hmm
sedih kot tadii die offl. hmm takpe mlm ade lg ,.then die offl. aku ponn ofll sbb masalah kau gn ryff pun dh bersih die dgn die aku gn aku. setttle .maybee diee bukan jodo tuk jd kwn aku. dr aku semak hdop die baik aku chaw. har har. takpelu LAKONAN KAN ? hmm. aku halal everything sbb kwn-2 akuu ckpp musuhh mcm mnee jgn lh tak halal kesiann org tu dlm kubur nnty aku halal kan laa. thenn aku punn offll terus berBELOGGHH dgn belogg kesayangan aku niiee. hhee.
ohhh kayyyy . sinii jheeee kbaiiiiiiiii .

capt9-belum mandiii. hheeeeee

capt10- Textinggg sesapaa yg sudii. thanks sharel maafkan i :)


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post
Wanna exchange link ? Tell me at Cbox :)

// Domino \\