Happy Girl !


hangg ^^
Sunday, May 22, 2011 ? 0 Happy ?
oushh. hari ni seronok kot satu hari aku tido. har har har . penat gileh semalam hangg dgnn kekasihh sayee amiera lovato. act, aku dtg nk tgk gaduh si gabet tu butt tk sempat . memberr aku pulakk miera ni nk gaduhh dgn zana anne cus mulut perempuan tu cm pantat .

ptg tu dlm pukul 5 kn dh deal nk fight kt bandaa. kteorg dlm wayangg lagii timee tu tgk NUR KASIHH laa hhaaa . thenn aku gaduh dgn m** bhabhii sakit hati baca text diee dgn perempuan tuh. oke fine aku pun bg alek watlek jela kt diee kn. then aku sembang-2 sambil tgk wayang . hhaa ade org mne tah sial ketawee mcm kimak aku berdekah tgk nurkasihh sambil berdekah kn orgg tu. hhar haar . aku simplee je boleh smlm . heel legging shirt handbeg . dh 10 gelangg kelingg aku. haihai :))

then habis wayangg pukul 6 lebih keluar ,pegii tandas kann. dh touch up semue keluar lahh sbb nk tgu minah gemok tu nk gaduh gn member aku. lepastu smpi depan mcd kan. dh ramai bebudak Gabetk dh nk gaduhh . yg aku dgrr budak-2 p8 larii hhaaaaa. pak guard menimbunn kann kt depan door . hhaa after that membe tiramm aku datang lah tegur aku . acap ah yie smue dtg salam . izzul aku jumpe budak kecik tu dekat escalator level 5. ndd ahyem aku jumpee kat smoking areaa. tembam die. hhaa . then dpan mcd tuh ade sekumpulan member miera ni lelaki macho okehh^^
hhaa datang bebual , handsome kot :)) *gedikk .
kirim salam kat aku. '' sbg umat islam aku jawab lah walaikumussalam brader :) hhaa lepastu aku tercengang . haa sbb aku jawab dlm hati .! bodo betul hhaaa .

lepastu tunggu punye tunggu gemok tu tak dtg . dh pukul 8.30pm kot . miera pun balik. si afie ni teman aku dekat texsi stand tgu member aku amek aku ,. sbb nk pegi teeettttttt * then
sigemuk tu dtg ., dorangg tukar hp balik babi gemuk tu baling hp afiee bangkai bteul. hhaa ., haa biarlahh lepastu boleh maki member aku yg nk amek aku tu , grr selamat perempuan memb aku cakap klau tak.
lunyaii . hhaaaa.

thenn miera dh balik . afie dh balik aku dgn Hp bteri out . erghh selamat dlm krete memb aku tu ade charger . aku text lahh ma aku ckp aku takbalik . mcm biase kn . thenn lepastu pegi karaoke kat danga bay . dh melalak pelbagai . pegi lah stulang cari park aku lapr memb aku bawak lah makan kn. 1 sen aku takeluar smlm ., cume 3.80sen aku bwk kluar . hhaaaaa  tupun duit mkn masa kt kotaraya . har har .

choooooppp. first time jumpe si miera ni alahai pendek jhee. hhee nyesal aku pkai heel tp aku takn nk pkai sandal or seliperr. werrkkk not my stylee if keluar snee pkai mcm tu . mmm lauu kasut barbie doll okelah layan kan. then dh kenyang bunyangg . kteorgg pegilah cs balikk ramai jugak mebe si miera ni yelahh kan orgg dh kjee mesti kje meratee die pernah kjee kotarayee . afta that dh kenal ape pelbagai semuaa .
aku pegi depan mcd sbb adik aku lysa rawkk nk jumpee .jumpee lh jap budakk tetonet tu. comel diee :))
akaaa suke adikk . hhee sorii latee tau lme adik tgu aka kt depan mcd. andd then tgh sembang gn adik aku ni tbe-2 din tegur aku ''berbunyi begini *oii yanaa poyo ah kau,. aku toleh ohhh kau hhaa mne dak lain aku tye diee. aku smepat usik die tu haa miraa. hhaaaa* aku sambung balik sembang then chaw sbb nk tgk wayangg .

lepastu dh mlm dh habis karokee dh habis mkn. yeayy timee tuuhh COP TANGAN ! hhaaaaaa
awal-2 aku dh overdose muntah kt tempat kteorg dh reserved tu. then perut dh legaa .
member aku hulur tgnn . keluarr yauu dancee lah ape lagehhh . hhaaa wohh mmg memcam lahh kann . seronok kann . ramai anak melayu termasuk aku. lepastu ade lah vvip ni TMJ kot . bahbii betul main tolakk jhee budak laki sbb vvip tu nk keluar .perempuan die tak sentuh lahh . dh mcm tu dh sasau pelbagai . one love party rock everythingg around 3am kteorg punn chaww p mkn aku dh habis penat lahh kann. hhaaaa
serious lahh kannn . more fun then bulan 3 punye aku pegii . then balik pukul 7 aku tido sampai pukul 3. har har . . dh bangun pukul 3 makan onlinee tido balik pukul 7 bangun . hheee then onlinee sampaii sekaranggggggggggggg :))))

tadaaaa ini jeee sayaanggg . kau orang dh bce takperlu pertikai kan aku tau . aku punye pasal lah kalau tetap berdegil nk ckp *elehh bodoh-2 je jakon kee. fuck or sundal kejadah. NK TAHU TAK AKU DOAKAN KAU ORANGG LAGI TERUK DR AKU . SBB KAN WALAUPUN TAKTAHU LAHH TERMAKBUL KE TAK TAPII KALAU AKU DH BUAT BETUL/2 JGN TYE KENAPE .
tttaaaa :)


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post
Wanna exchange link ? Tell me at Cbox :)

// Domino \\