Happy Girl !


dah boleh tersenyum dgn ikhlas .
Friday, May 27, 2011 ? 0 Happy ?
. i love my title . sepanjang pagii takboleh smile . seorang sahabat aku dh boleh senyum . :D masihh bolehh bangunn masihh bolehh mengadapp tanah dan langit .ke hadapann dan belakang :D masihh adaa yangg memberi semangatt dan dorongan ;D . kita berbahagiaa sekrangg . ketawa lah sepuas nyaa . bersyukur sesyukurr nya . sayaa menghargai . kerana anda BAHAGIA DI ATAS PENDERITAAN ORANG LAIN. apa yang dirancang harapp berjalan lancar. thanks to kelvin give me spirit :D

andd amiera lovato. iloveyoumuch . thanks percayaa aku . ndd takpercayaa mulut sampahh tu okayy . iloveyouu . tapiii terpulang pada kaulah oke. kau kenal aku yg new not aku yg old. so fk lh oke bbyy .
hmm . aku down sangat tapi sbb kau kelvin ndd memb lainn aku kuat semula . andd boleh senyum kembali .
aku kuatt . cume salahh langkah jee . adatlah manusia . butuh lah lau kau takpernahh buat salah kan .


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post
Wanna exchange link ? Tell me at Cbox :)

// Domino \\