Happy Girl !


. K.E.D.D :'((((((
Wednesday, April 20, 2011 ? 0 Happy ?

Hurt Graphic                                                                               
. OHH i feel this aitee now .. realyy bad damn hurt. ianye sesuatu yg sangat sakit dnn takmampu untuk diluahkn dn dicecite kn. hanyaa kita diri sendiri yg mampu mengetahui nyee. apee yg berlaku sgt-2 melkukan hati aku dnn jugaa si diaa .. adakah ini yg kami impikan ? tidak ,kami tidak menjangkakan ini terjadii .. ye sayee tahu salah sayee but please pleasee . please forgivee me ............................
everytimes my tear drop down ndd i'll think of u . i cry ndd cryy buat no one noe .i fell that *IM MISSING YOU*
Missing You! Graphic
kenapee ini berlakuu. sayee dh takmmpu nd taktahuu nk berkata apee.. anataraa kita dh takdee harapan untuk berbaikk. ohh kawann. aku rinduu kau sgt-2... walaupunn aku diluarr nampak kuat , tapi didalam aku lemahh sgttt . maafkan yanaa rifann . yanaa serbe salahh sgt. yanaa tahuu yanaa ny penyebeb rifan susah kn. yana selalu menyusahkan rifann. yanaa  tahuu yanaa tklayak kwan dgn rifannn... walau saye mcm ni. tapii syy mshh syg dnn sentiase rindu awakk

Never Let You See Me Cry Graphic
IM not as strong as what you see. :"((((
sedihh bolee . sgtt sedihhh . yangg kite jnji mcm -2 kn . saye akn tersenyum ble teringat kenangan kite. sy senyum sorg-2 sekarang dh takde awak yg dulu dnn kwn yg rapat dulu untuk senyum bersame saye . sayee menagis seorang sekarangg. dh takdee kawan yg menagis bersama saye mse sy eksidenn ., hhaaa . dh takdee orgg yg bolehh sedarkn dari mimpi mude sayee, dh takdee rifann yg nk masak kn sedap-2 , hhee ,kalau aku masak mestyy basi gto jee. hhee . hmm aku sekarangg jidupp dlm kenangn kitee .aku cube untuk kuat tapii takboleh. aku tak sekuat badan aku, ;')
Forgive Me Graphic
maafkan sayee . maafkan yanaa.maafkan dollce.maafkan i. maafkan !!!!!!!!
sayee rinduu waktuu kite brempat . menari.bersame, ketawe,gelak,marah,kutuk maki, bersame-2 .. adakah itu akan kembali ?adakah sayee sedangg di uji dgn ujian yg sgt berat , *haish yana br sikit dh mengeluh. sabar,kau knn kuatt :')
sayee sentiase senyum disekolah.dijlanraya, dmna-2 tapi hatii saye, saye yg tahuuu . setiap keyboard yg sy klik ni, setitik demi setitik airmata sy mengalirr . sayangg .kalau u ade u msty lapkan air mata saye nii kann. ya allah . andai aku ini bersalahh , hukumlahh aku, tapii jgn jauhkan kawan-2 aku dr aku . aku takmampu . hanye mereka yg sentiase menggembirakan aku ..
He Will Be Missed Graphic.
tapii sekarangg kite bukan sesiapa kann. orang pernah berkata.
'' kite selalu cakap. *tu ex boy aku, tu ex girlfren aku, * '' tapii takpernah kn kitee dgr '' TU EX FRIEND AKU* dann sekarang itulahh ygg terjadii antaraa kitee .. saye cume ex-friend awakk, yg pernah lukakan hati awak, yg pernah ganjing awak smpi awak merajuk sy nagis-2 pujuk awak. hhaa . yg pernahh tutup kn time awak nk tarik spende terselit . hheee . yangg pernahh ggit dann raba awakk ,, ygg menari mcm orgg sawan kutu . :)))) macam-2 kenangan kitee. tetapi itu takdapat kekal smpii kite besarr kann . ape yg terjadi telahpun terjadii . andai laa awak membace text ini. sayee harap walaupun kite takberkawan , awak tak maafkan sayeee ., tolong lahh . senyumm sekali untuk saye buat kali terakhir , bile awak dh bacee . esok nyee kt sekolah awak senyum lahh kt sayee buatt terakhir kali sbg tandee kite pernah berkawan . sy akan hargai sgt-2 . dan bila awak dh senyum saye dh tahu awak dh bacaa dann. sayee tkkn ganggu awak lagiii, maafkan saye lagi sekali dnn bagitahu ibu. maaf dr sayee sbb buat anak die jadi buah mulut jiran.
MAAFKAN SAYEE . :'((
cube untuk senyum walaupun pahit :')
ending here
the endd
*k.e.d.d = kedd ,estava, dior, dollce


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post
Wanna exchange link ? Tell me at Cbox :)

// Domino \\