Happy Girl !


hidupku punah.diri kutersiksa :((
Wednesday, February 23, 2011 ? 0 Happy ?
ape jua yang terjadi pasti ada hikmah nya . dan aku salah seorang yang mendapat ujian yang sungguh berat . mengape semua ini terjadi terhadap dirri aku ? mengapa tidakk orang lain ? yaa allah kau permudahkan
lahh perjalanan hidup ku ini ..
masalah 1 :  eqin berubah
aku takfaham ape yang terjadi senanye . ape yang terjadi dekat eqin . tapi dea berubah . dea jadi mcm bukan kawan yang aku kenal dulu . dea penipu.talam dua muka. jahat ! ape jd kt kau qin ? aku sedehh sumea nyy terjadi. aku kwn kau. sanggop kau kutuk aku, kau buat cerite pasal aku kat riffhan ,, kau takasi aku kwn gn nurul. kenape dgn kau qin ? kau ajak riffhan reject aku . ohh ya allah ., JAHAT NYE KAU !
ptot lhaa hr tu kau taklayan aku. rupenyer kau nk pulaukan aku kn., sampai haty kau .aku tye riff , riff tak jawab .so untuk aku tahu ape masalah nye . aku terpakse bukak inbox text riff . dan aku terkejut sgt gn ayat kau , ohh sedehh haty ny tuhan je tau .. selepas semuanye terbongkar..ndd riffhan punn dh terus terang dgb aku . baru aku paham semuanye . eqinn sampai haty kau kawann . kau buat aku mcm nyy . kau kawan aku sejak fom3 . takkn kau takkesian kt aku , tkkn takde sikit ponn prasaan bersalah . tkkn kau lupe kenangan kenangan kite ? tapyy takpela. semua tu dh berlalu kn . kau dh mtk maaf kn . kau dh sedar salahh silap kau . aku harap kau tak ulangi ye qin. dunie berputar seperti roda. sekeja- kau diatas, aku dibawah .
takmustahil aku kat atas satu hr nnty kau plaa kat bawahh . tapyy aku taknkk doakn tuh utk kau.. yang penting kau aku besties mcm byase okeyy :)))
masalah 2: abang , ayah , mak, pakchaq
ngape lahh semua nyy terjady ? pakchaq pakcik dikyann ,. tapi pakchaq kejam ! kejam ! dikyann taksangkaa dikyan dapat pakcik sdare mcm pakchaq. kesian nye makchaq. pakchaq patut nye tahu. mak ade sakit kenape pakchaq tmbah lagy ! kalau mak meninggal atau jatuh saket terukk dikyan takkmaapkn pakchaq . PEMBUNUH ! abgg ,, kenape abg mcm nyy . dikyan taknk benci abg ,. yaa allah kau bukak kn lahh hatyy keluarga aku ya allah . kau buat mereka mengerti perasaan diri aku . dikyann takbuat ape ape ponn bang . abg jgn nk gertak gertak dikyan . sbb dikyan sikit punn taktakot . abg . mcm mcm dikyan boleh buat bang kalau dikyan takpikir kn mak . abg tolong lah bang . dikyan kluar ptg sbb dikyan stress dok rumah . dikyan alek paling lmbt pukul 7 ! bukan 8 9 10 .. mlm mlm dikyan takua bang . kalau dikyan klua tak pegi beli bege dikyan mstyy pegy kedayy je. takponn dikyan kuar sbb nk relaxs kn otakk je. nk tenangkn pikirann . abg dikyan dh besar . kalau lah abg bace nyy . dikyan harap abg paham . dikyan tak mintak bnykk. cukup bg dikyan ruang dan percaye kn dikyan . dh memadai . dikyan pernah terpikir nk lari rumah . tpyy dikyan tau. lari bukn jln penyelesaiaan , ABGG tolong bang, kalau abg ade kt tempat dikyann . mstyy abg paham . abg lelaki .abg taktahu ape yg dikyan rase, jgn sama kn dikyan dgn kak long atau perempuan lain atau mne men anak org lain . dikyan adelah dikyann., andaikate maut dikyan penyelesaian nye , maafkan dikyan bang :(
masalah 3 :mak sakit
maaf kan dikyan . mak sakit sbb dikyan . dikyan anak derhaka. dikyan anak yang membebankan mak dgn ayah . selalu buat ayah dgn mak risau ., tapy mcm dikyan ckp kat mak gn ayah . dikyan dh besar . dikyan tau jge diri, tau dh pilih kawan , maaf kn dikyan sbb menjadi anak yang derhaka. mak ,, dikyan takpaham peraturan atau pengalaman hdop mne mak blajar sampai kn dikyan nk tido rumah kawan ponn takbole,. mcm satu masalah besar ,, mcm sesuatu dosa,. pd hal rumah nye selang brape buah jek . mak sabar oke. mak tunggu dikyan habis fom5 . dikyan akakn pergy dr sini  . jauh dr sini , dikyan akan pulang dgn kejayaan . maaffkan dikyann ,, cuma beri dikyan peluang,ruang dan kepercayaan .
mcm anak org lain., dh memadai makk . DIKYAN BUKAN BUDAK KECIK !!!!!!!!


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post
Wanna exchange link ? Tell me at Cbox :)

// Domino \\